سرفصل دوره آموزشي   

عنوان دوره: شیوه های قصه گویی برای کودکان 

سرفصل

1- تعریف قصه گویی و قصه خوانی و تفاوت آنها با یکدیگر - نقش قصه گویی در پرورش خلاقیت و استعدادهای کودکان -  آشنایی با منابع مناسب در زمینه قصه گویی

2- انواع قصه گویی و قصه خوانی

3- آشنایی با ویژگی های قصه گو

4- آشنایی با شرایط قصه گویی ( انتخاب داستان و زمان و مکان نشستن مخاطبین...)

5- شیوه های انتخاب قصه مناسب برای کودکان - انجام عملی قصه سازی در کلاس - انجام عملی قصه گویی در کلاس

 منابع پيشنهادي

1- قصه و قصه گویی- محمدرضا یوسفی- نشر پیک بهار،1386

2- قصه گویی و نمایش خلاق، ثریا قزل ایاغ، مرکز نشر دانشگاهی، 1385

3- ادبیات کودکان و ترویج خواندن. ثریا قزل ایاغ،انتشارات سمت، 1389

4- قصه گویی در خانه و خانواده نویسنده آنا پلویسکی؛ ترجمه مصطفی رحماندوست. انتشارات مدرسه

 استانداردهای آموزشی (شرایط آموزشی و یادگیری مطلوب)

ویژگی های مدرس

کارشناس ارشد  یا دکترای كتابداري

كارشناسي ارشد يا دكتراي ادبيات كودك و نوجوان

كارشناسي ارشد پيش از دبستان

مساحت، تجهیزات و وسایل
کلاس درس متناسب با 30 نفر، تخته وایت برد، رایانه
روش تدریس و ارائه درس
اراٸه درس به صورت کارگاهی و عملی، بحث گروهی و استفاده از روش فعال
اطلاعات تماس
آدرس: تهران - ميدان وليعصر - بلوار كشاورز - بين
 خيابان طوس و فلسطين - شماره 118
 تلفن:   650 84 021
 فکس:   161 651 84 021
 پست الکترونیک:  jttinfo@iran.ir
 
j @jttnews